Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Helgen är över!

Av Tessan - 31 augusti 2009 13:00

Vilken fantastisk helg det varit!!  Förutom min jobbiga förkylning då:(


Seminarium i Göteborg helt fantastiskt! Jag har världens bästa jobb, jag tjänar bra, jobbar lite timmar i veckan, styr helt själv när jag vill/kan jobba, jag är min egen chef!! Jag kan äta kakan och ha den kvar!! Är det inte helt fantastiskt!?!?

 
 
Kakan

Kakan

2 september 2009 14:31

Men heeej min sockerbit! :D
Gud va länge sen..för jävla kul att du äntligen bestämt dig för att uppdatera bloggen lite. ;)

Haha jo, jag misstänker det..men jag längtar så mkt ändå efter att få bo i hus..fast vi har ju en helt underbar lägenhet och vi har just gjort om sovrummet men..jag skulle verkligen vilja bo i hus. :)

Hur mår du annars då, gums?
Fortfarande illamående?

Pusss o kraam!

http://franky.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 6 oktober 2009 19:29

Det suger i shopping tarmen!!! Men när man blir tjockare å tjockare för varje dag så är det inte så kul att handla nya kläder, jag får hålla mig till vår modet:) Men jag ska nog klicka hem några tröjor iaf:) Funderar äver på va fasen jag ska ha för j...

Av Tessan - 2 oktober 2009 16:51


Jag är helt galen i skor... Jag behöver skor massor av skor för att överleva! Funderar dock på var tusan man hittar bekväma skorspecoellt vinter skor, skor som inte kräver knytning osv.. Kommer ju inte vara den smidigaste damen i vinter! Jag älskar j...

Av Tessan - 1 oktober 2009 18:25

           

Av Tessan - 1 oktober 2009 18:05

Hösten är verkligen här nu, kallt som tusan va det imorse:( Imorgon komer mamma, så vi ska ta ungarna och gå ut och äta sedan hem mysa med godis "läs massor med godis" och film:)   Jag har legat helt däckad i 2 dagar feber och snor i hela hjärnan...

Av Tessan - 25 september 2009 07:59

Helg!! Inte för att det spelar någon större roll när man bara går hemma om dagarna... Men ändå det är fredag:) Utan bil är jag idag också:( Skulle behöva handla lite, men jag kanske kan ta bussen:( I helgen händer nog inte så mycket, Kevin åker t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards